בשעה טובה השתלטת על מערכת הדיוור, הקמפיין השיווקי יצא לדרך, רשימת התפוצה מבוססת היטב, הדיוורים נפתחים.
וזהו.
לעתים רחוקות לקוח שולח מייל בתגובה לדיוור שקיבל, מבקש לברר פרטים. לעתים רחוקות עוד יותר לקוח מתקשר. הכדור במגרש של הלקוחות, והם לא עושים איתו מה שתכננת.
אז התחלת לברר – עיצוב ותכנות דף נחיתה פשוט שאליו תוכל להפנות בגוף הדיוור יעלה אלפי שקלים, יקח המון זמן, יצריך אנשי מקצוע...
אז זהו, שלא.
מערכת הדיוור המתקדמת של V.I.Plus מציעה את השלב הבא בקמפיין השיווקי: בניית דף נחיתה עצמאי, כחלק בלתי נפרד מהמערכת.
בונים – מערכת V.I.Plus מציעה תבניות מודולריות, נוחות לתפעול וידידותיות למשתמש, ממש כמו תבניות הדיוור המוכרות לך.
- התבנית מאפשרת למקם בקלות וביעילות לוגו, טקסט שיווקי, תמונה, וטופס למילוי, אחד או יותר.
- הטופס יכול לכלול שדות כלליים (שם, טלפון, כתובת דואר אלקטרוני) ושדות ייחודיים שהגדרת במערכת הדיוור כרלוונטים לעסקך ולפילוח רשימות התפוצה (איזור מגורים, תאריכים משמעותיים ועוד).
- ניתן להוסיף לדף תיבה לאישור קבלת דיוורים, לטובת מצטרפים חדשים שעדיין אינם נמנים על רשימת התפוצה.
- ניתן לבנות מספר בלתי מוגבל של דפי נחיתה, בהתאם לקמפיין השיווקי, לרשימות הדיוור ועוד.
- ניתן להוסיף מסך תודה אשר מופיע לאחר מילוי הפרטים בטופס, או להפנות לאתר קיים.
מקשרים – את הקישור לדף הנחיתה מטמיעים בגוף הדיוור, ומאפשרים ללקוחות להקליק עליו ולהשאיר את פרטיהם בטופס, לקבלת הצעה, ידנית או באמצעות facebook connect, כך שפרטי הלקוח יימשכו מחשבון הפייסבוק שלו הישר אל הטופס.
מקבלים – פרטיו של כל לקוח שמילא טופס נשלחים ישירות לכתובת דואר אלקטרוני שהגדרת לשם כך במערכת, ומאפשרים תגובה מיידית של נציג שירות
מתעדכנים – הפרטים שמילא הלקוח נקלטים במערכת הדיוור ומעדכנים אוטומטית את רשימות התפוצה. נמענים חדשים, שקיבלו את המייל מנמען קיים ואינם נמנים על רשימת התפוצה בעצמם, מצטרפים אליה בקלות וביעילות.
משדרגים – מקלים על הלקוח ליצור קשר, מניעים יותר לפעולה, מחזירים את הכדור למגרש שלך.